Ford Focus 2.0 Trend 1999 rok sprowadzony z Włoch w 2008 roku
Kute tłoki JE Pistons sprowadzone z USA
Kute korbowody Eagle sprowadzone z USA
Regulowane kółka rozrządu AEM
Dwa stopnie zimniejsze świece (seryjnie stosowane w Focuse RS) zmieniane co roku
Komputer standalone AEM EMS
Sonda szerokopasmowa AEM
Turbosprężarka Garrett GT28RS "Disco Potato" zakupiona nowa u Polskiego dystrybutora
zamontowana w maju 2012 roku, poprzednio była GT28R
Kocyk na turbo.
Kolektor wydechowy wykonany w firmie KwasMet.
Flansze od turbo oraz kolektora zostały nagwintowane i rozwiercone pod śruby M10
Następnie zostały zaspawane i skręcone za pomocą tytanowych śrub.
Downpipe 3"
Szpilki do flanszy wydechowej turbo, jedna szt. z nakrętką ponad 100 pln
Oryginalny Cat-back Milltek 2.75 cala dedykowany jako upgrade do Focusa RS sprowadzony z UK.
Poliuretanowe wieszaki układu wydechowego PowerFlex.
Chłodnica oleju Mocal 25 rzędowa oraz podkładka pod filtr oleju Mocal.
Zakute teflonowe przewody olejowe
Oryginalny IC Precision Turbo, wersja o wydajności do 600 KM, sprowadzony z USA.
Przednie wzmocnienie zostało odelżone
Na foto widać oryginalny zderzak od Focusa RS.
Króciec spływu oleju oryginalny ATP Turbo sprowadzony z USA
Oryginalny HKS sprowadzony z USA
Oryginalna flansza montażowa HKS
Docisk oraz spiekowa tarcza AP Racing, najmocniejszy dostępny zestaw w ofercie tej firmy sprowadzony z UK.
Lekki akumulator żelowy.
Porównanie z seryjnym akumulatorem.
Zewnętrzna pompa paliwa Bosch 044 oraz dedykowany do niej surge tank Integrated Engineering, sprowadzony z USA.
Obecny system paliwowy ma wydajność do ok. 600 km i pozwala na wyjeżdżenie baku do zera.
Catch Tank
Wtryskiwacze Siemens 630cc oraz komplet poliuretanów do tylnego zawieszenia, wszystko sprowadzone z USA w 2012 roku.
Gwint Bilstein B16
Grubsze stabilizatory Eibach oraz mocowanie fotela kubełkowego Sparco.
Zregenerowane tylne zawieszenie na początku 2012 roku.
Komplet poliuretanów do przedniego zawieszenia, sprowadzony z USA.
Zestaw Camber'ów do regulacji kątów przedniego zawieszenia.
Zaciski Brembo 4-tłoczkowe, takie same jak w Lancer EVO.
Sportowe klocki hamulcowe CL 5+
Tarcza hamulcowa 324 mm EBC TG
Super lekkie felgi OZ Superleggera 17"
Buda oczyszczona ze wszelkich wygłuszeń i mat bitumicznych.
Poflokowana deska rozdzielcza.
Fotele kubełkowe Bimarco Furura, z robionym na zamówienie haftem.
Aluminiowe mocowania foteli.
6-punktowe pasy szelkowe Sparco.
Naba kierownicy Momo.
Skórzana kierownica Sparco.
Gałka lewarka Momo.
Short Shifter C-F-M, ściągany z USA.
Nakładki na pedały sparco.
Rollbar przyspawany do budy z możliwością rozbudowy do pelnej klatki (homologacja) wykonany u Treli.
Karbonowe kuwety pod nogi kierowcy oraz pasażera.
Konsola środkowa przerobiona na 1Din, Turbo-Timer Greddy, wskaźniki Greddy: Boost, temp. oleju, EGT.
Oryginalne wskaźniki od Focusa RS z wbudowanym seryjnym Shift-light. Nie ma problemu z ich zamknięciem :)
Jak widać na foto wskaźniki obecnie mają już nabite 67490 km, czyli od momentu montażu wskaźników samochód przejechał bez awarii silnika/skrzyni już 38500 km.
18" oryginalne felgi ATS DTM.
Komplet (4 szt,) felgi 18" OZ Racing od Focusa RS.
Felgi 18" OZ Racing czarne 2sz. + opony Federal RS-R 235/40
Splitter zderzaka ściągany z UK.
Poliuretanowa łapa silnika Steda, ściągana z USA.
Poliuretanowe łapy skrzyni biegów VF-Engineering, sprowadzane z USA.
Karbonowa maska + wyloty od Focusa RS.
Flokowana podsufitka w wersji mini.
Na hamowni obciążeniowej Maha w firmie Promotor - 2012 rok.
Wykres z maja 2012 roku.
Tor Poznań 2012 - czas 1:52.