Ford Focus 2.0 Trend 1999 rok sprowadzony z Włoch w 2008 roku

Kute tłoki JE Pistons sprowadzone z USA

Kute korbowody Eagle sprowadzone z USA

Regulowane kółka rozrządu AEM

Dwa stopnie zimniejsze świece (seryjnie stosowane w Focuse RS) zmieniane co roku

Komputer standalone AEM EMS

Sonda szerokopasmowa AEM

Turbosprężarka Garrett GT28RS "Disco Potato" zakupiona nowa u Polskiego dystrybutora
zamontowana w maju 2012 roku, poprzednio była GT28R

Kocyk na turbo.

Kolektor wydechowy wykonany w firmie KwasMet.

Flansze od turbo oraz kolektora zostały nagwintowane i rozwiercone pod śruby M10

Następnie zostały zaspawane i skręcone za pomocą tytanowych śrub.

Downpipe 3"

Szpilki do flanszy wydechowej turbo, jedna szt. z nakrętką ponad 100 pln

Oryginalny Cat-back Milltek 2.75 cala dedykowany jako upgrade do Focusa RS sprowadzony z UK.

Poliuretanowe wieszaki układu wydechowego PowerFlex.

Chłodnica oleju Mocal 25 rzędowa oraz podkładka pod filtr oleju Mocal.

Zakute teflonowe przewody olejowe

Oryginalny IC Precision Turbo, wersja o wydajności do 600 KM, sprowadzony z USA.

Przednie wzmocnienie zostało odelżone

Na foto widać oryginalny zderzak od Focusa RS.

Króciec spływu oleju oryginalny ATP Turbo sprowadzony z USA

Oryginalny HKS sprowadzony z USA

Oryginalna flansza montażowa HKS

Docisk oraz spiekowa tarcza AP Racing, najmocniejszy dostępny zestaw w ofercie tej firmy sprowadzony z UK.

Lekki akumulator żelowy.

Porównanie z seryjnym akumulatorem.

Zewnętrzna pompa paliwa Bosch 044 oraz dedykowany do niej surge tank Integrated Engineering, sprowadzony z USA.

Obecny system paliwowy ma wydajność do ok. 600 km i pozwala na wyjeżdżenie baku do zera.

Catch Tank

Wtryskiwacze Siemens 630cc oraz komplet poliuretanów do tylnego zawieszenia, wszystko sprowadzone z USA w 2012 roku.

Gwint Bilstein B16

Grubsze stabilizatory Eibach oraz mocowanie fotela kubełkowego Sparco.

Zregenerowane tylne zawieszenie na początku 2012 roku.

Komplet poliuretanów do przedniego zawieszenia, sprowadzony z USA.

Zestaw Camber'ów do regulacji kątów przedniego zawieszenia.

Zaciski Brembo 4-tłoczkowe, takie same jak w Lancer EVO.

Sportowe klocki hamulcowe CL 5+

Tarcza hamulcowa 324 mm EBC TG

Super lekkie felgi OZ Superleggera 17"

Buda oczyszczona ze wszelkich wygłuszeń i mat bitumicznych.

Poflokowana deska rozdzielcza.

Fotele kubełkowe Bimarco Furura, z robionym na zamówienie haftem.

Aluminiowe mocowania foteli.

6-punktowe pasy szelkowe Sparco.

Naba kierownicy Momo.

Skórzana kierownica Sparco.

Gałka lewarka Momo.

Short Shifter C-F-M, ściągany z USA.

Nakładki na pedały sparco.

Rollbar przyspawany do budy z możliwością rozbudowy do pelnej klatki (homologacja) wykonany u Treli.

Karbonowe kuwety pod nogi kierowcy oraz pasażera.

Konsola środkowa przerobiona na 1Din, Turbo-Timer Greddy, wskaźniki Greddy: Boost, temp. oleju, EGT.

Oryginalne wskaźniki od Focusa RS z wbudowanym seryjnym Shift-light. Nie ma problemu z ich zamknięciem :)

Jak widać na foto wskaźniki obecnie mają już nabite 67490 km, czyli od momentu montażu wskaźników samochód przejechał bez awarii silnika/skrzyni już 38500 km.

18" oryginalne felgi ATS DTM.

Komplet (4 szt,) felgi 18" OZ Racing od Focusa RS.

Felgi 18" OZ Racing czarne 2sz. + opony Federal RS-R 235/40

Splitter zderzaka ściągany z UK.

Poliuretanowa łapa silnika Steda, ściągana z USA.

Poliuretanowe łapy skrzyni biegów VF-Engineering, sprowadzane z USA.

Karbonowa maska + wyloty od Focusa RS.

Flokowana podsufitka w wersji mini.

Na hamowni obciążeniowej Maha w firmie Promotor - 2012 rok.

Wykres z maja 2012 roku.

Tor Poznań 2012 - czas 1:52.